piątek, 21 stycznia, 2022
0,00 PLN

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaRajdyINNEAsfaltowe wyzwanie szutrowej załogi

Asfaltowe wyzwanie szutrowej załogi

Bartosz Grygorowicz i Dawid Barański to duet, który może kojarzyć się kibicom śledzącym zmagania na luźnych nawierzchniach. Pochodzący z Olsztyna zawodnicy to Mistrzowie Szuter Cup w klasie Open z 2018 roku. Ich dotychczasowe starty miały 2 wspólne mianowniki – Subaru Imprezę oraz nawierzchnie szutrowe.

Zbliżający się Rajd Barbórka, w którym ich zobaczymy wprowadzi trochę nowości w tych aspektach. Mimo, że szutrowe fragmenty znajdziemy na odcinkach na Bemowie czy torze Słomczyn to zdecydowana większość odcinków specjalnych przebiega po asfalcie. Będzie to zatem ich prawdziwy debiut na tego typu nawierzchni. Za taki z pewnością nie może być uznany start w warszawskim klasyku w 2017 gdzie w ich aucie na odcinku testowym awarii uległa skrzynia biegów i nie udało się wystartować nawet do 1 oesu.

Po „babci” czyli Subaru Imprezie GC8 oraz modelu N12, którymi startowali do tej pory przyszedł czas na Subaru Imprezę N15. Auto wyróżnia się przyciągającymi wzrok barwami oraz… rzadko spotykanym nadwoziem w wersji sedan, które w tym roku w Rajdzie Barbórki zaprezentuje również Kacper Wróblewski.

Oto co o swoim aucie i zbliżającym się starcie opowiedzieli nam Bartek i Dawid:

„Starty rajdówką przez wielkie „R” to coś do czego zawsze dążyliśmy. Co prawda samochód nie jest szczególnie mocny jak na standardy „Barbórkowe” (340KM), jego napęd i ustawienie szper pozostaje w specyfikacji szutrowej to i tak jest to spełnienie naszych marzeń, będziemy się cieszyć każdym przejechanym metrem. Dodatkowym bodźcem, który sprawia, że czujemy się jak mali chłopcy wpuszczeni do sklepu z najfajniejszymi zabawkami jest fakt, że przygotowaniem samochodu i jego obsługą techniczną podczas zawodów zajmie się Hołowczyc Racing. To duża nobilitacja dla nas móc być częścią profesjonalnego i utytułowanego zespołu z naszego rodzinnego miasta. Założeniem jest pojechać na miarę naszych możliwości a porównanie tempa nowicjuszy do krajowej czołówki będzie dobrą lekcją, z której będziemy chcieli wyciągnąć jak najwięcej. Z tego miejsca chcielibyśmy podziękować naszym partnerom, którzy umożliwiają nam ten start. To kolejne bardzo przyjemne uczucie związane z rajdowym weekendem w Warszawie, gdy ktoś obdarza Cię zaufaniem i ma ochotę promować się poprzez Twoją ukochaną dyscyplinę sportu. Stokrotne dzięki!”

redakcjahttp://rallyandrace.pl
Profil redakcyjny dla artykułów stworzonych przez kilku naszych redaktorów.

RALLY AND RACE NA INSTARGRAMIE

NOWOŚCI

Ogier zdobywa czwartkowe zbocza Monte Carlo

Gospodarze najlepiej rozpoczęli wieczorne zmagania na oesach 90. Rajdu Monte-Carlo. Sebastien Ogier w Toyocie triumfował na obu...

GR Yaris Rally1 i Puma Rally1 w Parku Serwisowym

Toyota GR Yaris Rally1 i Ford Puma Rally1 Hybrid 2022 w Parku Serwisowym przed Rajdem Monte Carlo.

Konrad Dąbrowski na juniorskim podium Rajdu Dakar 2022

14 stycznia zakończyła się 44. edycja Rajdu Dakar, który po raz trzeci odbywał się w Arabii Saudyjskiej....

VI SuperOES Tor Poznań

Filmowe podsumowanie z przejazdów na VI SuperOESie Torze Poznań z 15 stycznia 2022 roku.

1. Rajd Ziemi Sanockiej KJS

Jeżeli chcecie wziąć udział w fajnej imprezie o randzie KJS, to mamy dla Was idealną propozycję -...

NAJPOCZYTNIEJSZE