wtorek, 5 lipca, 2022
0,00 PLN

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaWyścigiLewis Hamilton złapał kontuzję. Co z występem w GP Kanady?

Lewis Hamilton złapał kontuzję. Co z występem w GP Kanady?

Grand Prix Azerbejdżanu okazało się bardzo wymagające dla Lewisa Hamiltona. Brytyjski kierowca nabawił się kontuzji pleców podczas wyścigu. Jak dotąd jego start w nadchodzącym Grand Prix Kanady nie był pewny. Mamy najnowsze wieści na ten temat.

Lewis Hamilton podsumował ostatni wyścig Formuły 1 jako najtrudniejszy w swojej karierze. Zawodnik musiał radzić sobie z poważnym bólem pleców, który jest efektem problemów Mercedesa z podskakującym bolidem. Podczas jazdy na długiej i wyboistej prostej w Baku, zjawisko było mocno wyczuwalne dla zawodnika. Nawet na nagraniach z kokpitu widać, że zawodnik mocno podskakuje, uderzając plecami i głową o fotel i zagłówek.

Zobacz: Lewis Hamilton otrzymał brazylijskie obywatelstwo

Po zakończeniu wyścigu nie było pewne czy narastający ból pozwoli zawodnikowi wystartować w kolejnym wyścigu F1. Jednak dziś brytyjski kierowca w końcu przekazał pozytywne wiadomości.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Lewis Hamilton (@lewishamilton)

Na jego profilu w mediach społecznościowych pojawił się komunikat, który rozwiewa wszelkie wątpliwości.

Niedziela była ciężka i miałem problemy z zaśnięciem, ale obudziłem się z pozytywną energią. Moje plecy są obolałe, jest tam trochę siniaków. Na szczęście to nic poważnego. Miałem akupunkturę i fizjoterapię. Jestem teraz w drodze do moich ludzi, z którymi popracuję nad poprawą mojego stanu. Musimy walczyć dalej. Będę na miejscu w najbliższy weekend. Nie przegapiłbym wyścigu pod żadnym względem.

 

Hamilton rozpoczął już walkę o powrót do wysokiej formie, ale pierwsze obrazki po wyścigu nie napawały optymizmem. Lewis opuścił bolid Mercedesa wyraźnie utykając i łapiąc się za plecy. Bolid niemieckiej marki jest najbardziej podatny na podskakiwanie podczas przejazdu po szybkich prostych. W pewnym momencie pojawiły się spekulacje, że jest to wyłącznie gra ze strony 37-latka w celu doprowadzenia do korzystnych zmian w regulaminie F1.

Jednym ze sposobów na zmniejszenie efektu podskakiwania jest podwyższenie prześwitu w bolidzie W13, ale automatycznie odbiłoby się to na osiągach. Dlatego ekipa Mercedesa musi znaleźć inne rozwiązanie tego problemu.

Jędrzej Stoner
Redaktor. Lubi wysokie obroty, sztywne zawieszenia, krótkie przełożenia, kosmiczne przyspieszenia.

RALLY AND RACE NA INSTARGRAMIE

NOWOŚCI

Grudziądzki Mistrz Kierownicy 2022 runda 2 – 10.07.2022 – zapisy

Grudziądzki Mistrz Kierownicy 2022 runda 2
Grudziądzki Mistrz Kierownicy 2022 runda 2 odbędzie się 10 lipca 2022. To impreza w cyklu Grudziądzkiego Mistrza...

2. Super Sprint Ziemi Sanockiej – trwają zapisy

W niedzielę 10 lipca odbędzie się organizowany przez Koło Ziemi Sanockiej przy Automobilklubie Małopolskim Krosno, 2. Super...

Rajd Safari – tak było – czytała Krystyna Czubówna

Podsumowanie Sarafi Rally Kenya 2022 z tryumfem Kajetana Kajetanowicza i Macieja Szczepaniaka ze specjalnym lektorem. zobacz także: Kajetan...

16-letni Hubert Laskowski wygrywa w Mistrzostwach Europy!

Hubert Laskowski, który coraz śmielej radzi sobie na odcinkach specjalnych całej Europy, ma za sobą najtrudniejszy start...

5 Runda SMT 2022 – Action by JVHD [wideo]

5 Runda SMT 2022 – Action by JVHD [wideo]
5 Runda SMT 2022 padła łupem Rafała Wlazłowskiego w Subaru Impreza. Zapraszamy na składankę video z tej...

NAJPOCZYTNIEJSZE